Vážení zákazníci

na základě vládního doporučení jsou kvůli situaci s šířením COVID-19, omezené platby v hotovosti (na dobírku). Proto jsme od 16. března pozastavili možnosti dobírky / platby v hotovosti při převzetí zboží. V této chvíli si tuto variantu platby nemohou zákazníci při objednání zboží zvolit u žádného z našich obchodů, a je povolena pouze bezhotovostní platba předem. K tomuto kroku jsme přistoupili z hygienického hlediska a k zajištění bezpečnosti všech zákazníků a našich partnerů a došlo tak k eliminaci potenciálně rizikových hotovostních plateb, s cílem snížit riziko přenosu nákazy při kontaktu mezi řidiči a příjemci. Náš přepravce Česká pošta s. p. funguje normálně, omezení se týká pouze platby v hotovosti (na dobírku). V případě požadavku na osobní vyzvednutí / převzetí zboží ve Zlíně, je toto zrušeno do odvolání.

Děkujeme za pochopení.

Informace o dopravě

Zboží odesíláme zpravidla do 2 - 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky (u volby "platba předem" po přijetí platby). V případě platby dobírkou v závislosti na jeho dostupnosti u nás. To neplatí při předobjednávce šafránových hlízek mimo sezónu. Pokud je zboží označeno jako "NA CESTĚ" nebo "SKLADEM U DODAVATELE", je třeba počítat, že se termín dodání může prodloužit o 15 - 30 dnů.

Náš obchodní systém automaticky kalkuluje cenu poštovného (dopravy) a nabízí dostupné formy dopravy, na základě zvoleného množství a hmotnosti položek, vložených do košíku.

Od 1. 3. 2019 Česká pošta s. p. zavedla u zásilek typ Balík Do ruky Doporučený balíček velikostní kategorie zásilek

Na toto opatření jsme bohužel museli reagovat. Upozorňujeme, že se cena dopravy zejména při kombinaci různých druhů zboží v košíku může lišit i u zdánlivě malých a nebo lehkých věcí. Pokud bude automaticky vypočtená cena za dopravu nepřiměřená, pokusíme se najít oboustranně vyhovující řešení dopravy a v tom případě Vás budeme kontaktovat. Omlouváme se za komplikace, na kterých ale neneseme vinu.

Ceny dopravy pro ČR

  • Nabízíme levný anebo rychlý způsob dopravy. Pokud Vám nevadí, že si na zásilku počkáte (od 2 - 4 dnů) můžete zvolit Doporučené psaní nebo Doporučený BalíčekVzhledem k tomu, že podle obchodních podmínek České pošty tyto typy zásilek nepatří mezi tzv. zásilky s garantovaným termínem doručení, může se doba dodání protáhnout až na 7 dní!
  • Pokud preferujete rychlejší doručení (do 1 - 2 dnů negarantovaně), zvolte Balík Do ruky nebo Balík Do balíkovny.
  • V případě, že na dodání pospícháte, jsme schopni po dohodě zaslat expresní zásilkou EMS (garantované dodání do druhého dne od podání do 14 hodin a v sobotu - cena od 165 Kč).
  • Uvedené lhůty jsou podmíněny dostupnosti zboží u nás nebo dodavatelů!
  • Poplatek za dobírkovné činí +35 Kč.

Balné

Balné je obsaženo v ceně všech druhů dopravy mimo osobního vyzvednutí.
 

Pojištění zásilek

  • Upozorňujeme, že zásilky Doporučené Psaní a Doporučený Balíček představují ekonomické formy přepravy a jejich využití doporučujeme pouze u objednávek nižší hodnoty. V případě jejich ztráty nebo znehodnocení poskytuje Česká pošta maximální částku za kompenzaci (ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu) v případě Doporučeného psaní 760 Kč a Doporučeného Balíčku 880 Kč! Pokud je hodnota zboží v zásilce vyšší, zvažte volbu tohoto způsobu dopravy! Případné škody budou kompenzovány jen do výše náhrady poskytnuté Českou poštou! 
  • Ostatní typy zásilek automaticky pojištujeme na hodnotu objednávky uvedenou na faktuře.
 - maloobchodní prodej (ceník se zobrazí po kliknutí na symbol +): 
(doručení 2 - 4 dny!!! na adresy v ČR)
(doručení 2 - 4 dny!!! na adresy v ČR)
(doručení do 1 - 2 dnů na adresy v ČR) 
(doručení do 1 - 2 dnů na specializovaná výdejní místa v rámci ČR) 
 (na základě dostupnosti zboží Zlín) 
- velkoobchodní prodej (ceník se zobrazí po kliknutí na symbol +):
 (doručení 2 - 4 dny!!! na adresy v ČR)

Ceny dopravy pre SR

  • Od 1. 1. 2019 zabezpečujeme dodanie tovaru pre zákazníkov mimo ČR prostredníctvom našej obchodnej kancelárie v Dubaji (SAE).
  • Zákazníci zo Slovenska môžu tovar objednať cez internetový obchod: www.premium-saffron.ae
  • Rozhranie obchodu je v angličtine. Ak by tvorba objednávky predstavovala problémy, prípadne vytvorenie objednávky v angličtine nezvládnete, kontaktujte nás. Pomôžeme Vám.
 - maloobchodný predaj (cenník sa zobrazí po kliknutí na symbol +):  
(doručenie do 1 - 2 dní na adresy v SR) 
- velkoobchodný predaj (ceník sa zobrazí po kliknutí na symbol +):
 (doručenie 1 - 4 dni!!! na adresy v SR)

Prodávající si vyhrazuje právo konečného výběru způsobu odeslání zboží a přepravních prostředků a zvolit takový druh dopravy, který skutečně odpovídá aktuální objednávce a zejména její skutečné hmotnosti. 

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 728 648 548 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.

Pohlídejte si balík

Sledujte pohyb balíčku pomocí podacího čísla na webových stránkách České pošty a UPS/SPS (pro SR). Při podávání zásilky zadáváme do přepravního systému přepravců telefonní číslo a e-mail adresáta. Ti pak bezplatně adresáta informují formou SMS a e-mailu o termínu dodání zásilky, o případných překážkách při doručování nebo o uložení zásilky. Informace o stavu zásilky EMS, Balík Do ruky nebo Balík Do balíkovny jsou dostupné v den podání zásilky od okamžiku, kdy je na mobilní telefon adresáta doručena SMS zpráva o přijetí zásilky do přepravy a to pomocí podacího čísla, na webových stránkách České pošty. Informace o zásilce přepravované přepravcem UPS/SPS na Slovensko jsou dostupné od okamžiku přijetí zásilky na slovenském překladišti a nebo v den doručování.

Žádáme Vás proto o pečlivé zadání Vašich kontaktních údajů při zadávání objednávky v rozhranní našeho obchodu, abychom tyto údaje mohli správně vyplnit a zadat, kam má zásilka dorazit!

Prodávající si vyhrazuje právo konečného výběru způsobu odeslání zboží a přepravních prostředků a zvolit takový druh dopravy, který skutečně odpovídá aktuální objednávce a zejména její skutečné hmotnosti. Jedná se o případy, kdy zákazník zvolí u objednávky druh poštovného, které neodpovídá předepsané maximální hmotnosti přepravce), v takovém případě prodejce bude zákazníka kontaktovat.


Kliknutím na loga níže budete přesměrováni na systém pro sledování zásilek:

Aktualizace 1. 3. 2019